Ljudbok

Nu ska jag ut och inviga min jogging jacka som jag köpte på mellandagsrea.
Men först ska jag ta hand om tvätt.

Jag har äntligen upptäckt ljudboken - lite senare än alla andra kanske.
Jag har helt plötsligt börja älska att städa, tvätta, diska mm, tack vare ljudboken.
Allt sådant tråkigt blir snabbt gjorda, samtidigt som man lyssnar på en ljudbok. Älskar det!

Så nu ska jag ta med mig boken på jogging turen - otroligt! Jag lyssnar på Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer
En förlängd version av filmen Twilight är underbart att lyssna på!

Nej, ut till halkan var de ..

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja visst är det kul!

Gav Patrik "män som hatar kvinnor" till födelsedagspresent i november, han har inte

lyssnat nått ännu, trots att han sitter i bussen oftast alldeles själv. Han säger att skivan kan fastna i cd-spelaren...hm,undra det.

2008-12-29 @ 12:11:35
Postat av: Anna

Jo, jag tror minsann att det var några bilder. Och anna-karin är med också. Jag måste kika igen så jag inte luras. Hur är allt annars då, vad pysslar du med?

2008-12-30 @ 16:05:46
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anna

DE BÖCKERNA ÄR MAGISKA! Du måste läsa (eller lyssna) på de andra right away, jag är på tredje nu och det är spännande. Jag kunde behöva nån att diskutera det hela med ;]

2009-01-05 @ 11:11:26
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback