Min kärlek

Det har äntligen löst sig med försäkringen. Pengar för en ny kamera kommer i veckan.
Så nu har jag beställt en ny kärlek, en ny EOS 450D.
Ååh så härligt att börja fota igen. Nu när snön gör skogen vacker.

Men jag är fortfarande lite halvpank eftersom alla pengarna går till den där satansj-vlaBilj-veln.
Min önskelista till jul blir därför presentkort på body center. Jag saknar body center.
Jag har också spottat in en bokserie som jag gärna vill läsa "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst", "Ljudet av ett hjärta" av Stephenie Meyer. Det är böckerna som bygger på filmen Twilight, jag tyckte den var så spännade och  bra att jag vill läsa fortsättningen. Hoppas tomten läser min blogg ..

Nu ska jag äta en apelsin till ett avsnitt av .. hum .. kanske Men In Trees. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback