Bilder från Mars 2009

I tisdags när jag kom in genom dörren hemma möts jag av ett fullt utmonterat stativ, och en fästman som säger:  "grattis för att du kom in på skolan". Jag hoppade runt i våran tomma lägenhet och skrek, skrattade och grät ett bra tag.  
Jag har tittat på de där stativet i flera månader nu men inte känt att jag har råd. Helt överlycklig är jag! 

Idag har jag varit på registrering för tandsköterskeutbildningen, jag kommer verkligen att trivas känner jag. Jag längtar till skolstarten! 






Bilder jag tog i Mars.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken karl du har, inte dåligt. Och grattis till utbildningen, hade det löst sig med boende för dig/er? Kram

2009-08-21 @ 08:01:29
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Vikkan

Åh va roligt Tina!

Va snäll han är grabben din!

Jag önskar dig lycka till. Kommer du bo hos Stina i Umeå eller hur blir det?

Kraam!

2009-08-22 @ 12:32:42
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: emma

ja, om det inte blir så jag flyttar hem igen som du hört.:/ Men har inget mer jobb i Umeå framöver som jag vet och jag har alldelens för dyr hyra så jag kan inte bo kvar i den så jag få se vars jag får jobb och vars jag hamnar. och nicklas är ju fortfarande i vilhelmina och ska plugga upp betygen här såja.. vi får se vars jag hamnar, annars kommer jag hälsa på jätte ofta ;) så att det känns som om fortfarande bo där. haha.

2009-08-23 @ 17:03:59
URL: http://emolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback