En Resa Hem

I Söndags åkte jag och andré till mitt andra hem där vi haft tre härliga dar! Vi hittade kantareller, jajamänsam vi hittade stora fina och många! (Hemligt kantarell ställe) Sedan så tog vi oss en sväng till Norge. Härliga dar med bara mys!






Jag skulle visa andré alla sevärdigheter på vägen till Hattfjelldal, dvs. "vattenfallet" och "stupet".
Vattenfallet var ju fint och så. Men "kikhålet" vid vägen ner till stupet hade VÄXT IGEN, de va en hel hop med små björkar ivägen! Jag blev mycket besviken. Ingen som vill röja där precis, så adjöss med den sevärdigheten. Suck.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej.

Visst är det så, vi har bott här i ungefär en vecka och försöker att anpassa oss till tempot och att ingen riktigt förstår vad vi säger ;] Robert har precis börjat skolan, just nu är det mest en massa teori men nästa vecka skulle han få göra sin första flygning. Han hälsar här bredvid btw. Vad pysslar du med nuförtiden då? Kram

2008-08-28 @ 11:50:15
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback