Nys

Ligger hemma i förkyldning. Det är ju de mest tråkigaste som finns. Dyrbar tid bara rinner iväg medans jag ligger på soffan och nyser. Vill bara bli frisk och börja träna igen! Förlåt ankan för att jag är sjuk, jag vill så gärna träna med dig.

Lönen kommer imorgon! Jippi. Men jag har så mycket som ska betalas. Måste införskaffa ett stativ till kameran till exempel.
För ni som vill veta så är jag inte arbetslös länge, eller denna vecka är jag de iaf. Men nästa vecka börjar jobb igen, ända till vi åker har jag de jobbet. Så jag är glad för de, då har jag en slant när jag kommer hem.

Nej. nu ska jag återgå till tv tittandet och nysandet. Suck.
Bilder från Bojtiken ..




Kommentarer
Postat av: Ina

Vilka vackra Bojtikken bilder, de här och även de i färg. Ja, du Tinis du är en mästare på foto och jag delar verkligen ditt intresse men jag är inte lika bra som du...I wish..suck

2008-08-26 @ 19:37:52
Postat av: emma

jag önskade att jag kunde fota lika fint som dig, lär mig! och designa bloggen, hur gör man? håll på bli galen, fatta inget! haha. föresten, blir det utgång i helgen? :)

2008-08-27 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback