Påhittig

Idag har jag och min andre legat på en stuttsmatta och solat. Samt kastat pil, tennisboll och frizbee, skoj (om andre kunde sluta kasta så jäkla hårt!) :P
Sen så har jag naturligtvis fotat allt vad jag kunde. Jag älskar det!

I dag var jag även påhittig och uppfann en ny maträtt som jag slängde ihop på 2min. Jag skulle fixa en matlåda att ha på jobbet. Vi hade ätit pannkakor till lunch, men jag ville ha något lite nyttigare till middag. Så jag kikade i skafferiet och hittade tre konservburkar som jag blandade ihop. Färdigt! Det var ljuvligt gott ..
1 ask finkrossade tomater vitlök
1 burk sojabönor
1 liten burk majs

Kryddade med chili och persilja.
Räckte till två lådor. In i mikron nån min. och käka! Mumma ..

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hejsan! Nu har jag lusläst din blogg. Vad roligt att du också har en blogg som man kan spana in på.

Vad kul med en ny bra kamera. Ta mycket bilder på ditt hem så jag får se. Det jag sett i den här bloggen är att du har ett jättesnyggt hem! Jag såg också att Irma hade klippt sig i en snygg frisyr, ska nog försöka härma henne, för just nu är jag så trött på min Gustav Wasa frisyr, urk. Jag och Ida brukar också ligga och sola på studsmattan, skitbra inga spindlar och bugg men i år har vi inte satt upp den, fast nu har vi ju altanen som man kan sola på. Kramar / Ina

2008-07-05 @ 19:56:57
URL: http://sikabacken.blogg.se/
Postat av: linnea

det är väl så, smakar det så kostar det! vad härligt det lät att bara ligga och sola på en studsmatta. jag önskar att jag och jolle också hade tid till sånt.

2008-07-06 @ 13:38:00
URL: http://linwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback