Livet

Idag har jag jobbat på krogen. Att jobba på krogen gör mig jätte deprimerad, jag är överlycklig att jag bara kommer att jobbar där ungefär en dag i veckan denna månad. Hääärligt!

När jag tänkte på det, att jobba där mindre gjorde mig lyckligare, insåg jag att livet är kort, men samtidigt långt. Ja det är bara jag som förstår hur jag tänker där.
Men det jag ville komma fram till var att, jag tänker inte slösa bort dyrbar tid på att göra något jag inte gillar.
Jag ser framemot att "testa på" många yrken och se andra ställen.
För de är precis de jag tänker göra innan jag bestämmer vad jag tänker utbilda mig till!

Tummarna upp för de!               
                       
                                                        Kakor jag och Z bakade i söndags.
Lerkakor - Recept
En halv hink Sand
Vatten
Gräs till garnering

Gör så här:
Droppa ner vatten i hinken, tills den är full och låt dra.
Häll sedan bort överflödigt vatten, kvar är en lera med perfekt konsistens.
Forma leran till kakor med stekspadar på en ugnsform.
Strö gräsbitar på kakorna. Låt torka. FÄRDIGT!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej sweety :) Visste inte att du hade blogg..kul! Den kommer jag följa. Men hörru, vi åker mot vilhelmina fredag v.29 (alltså om två veckor) är du hemma typ då, asså v.30? hoppas hoppas hoppas! Puss

2008-07-03 @ 16:56:35
URL: http://idapidapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback