You look wonderful tonight

De mest praktiska som finns är ändå färdiga salladsmix som är hackade och sköljda så det är bara att lägga till de man vill och käka. För de värsta är ändå att hålla på och hacka skölja, de tar sån tid. De där påsarna (som däremot är ganska dyra) är min nya favvo! Pice of cake

Hur som ..
Dagen idag har bara varit fylld med jobb från 8-20 (fast på två olika ställen), och jag har haft de jätte trevligt!
Imorgon blir de grillning i Svannäs med hela syskonskaran hos morbror! Och Lördag utgång :D Kommer att bli ganska så najs tror jag!

Tidigare ikväll väntade på att andre skulle komma hem från jobbet för att vi skulle ut och jogga elljuspåret, som vi ska göra till en daglig kvällsaktivitet. Men han bara rusade in i huset mumlade nåt om innebandy och försvann lika snabbt.
Så ingen träning ikväll, och lika bra va de, för jag är megatrött!

Miss Li - Oh boy Tuffaste låten för tillfället
Eric Clapton - Wonderful Tonight And yes darling you look wonderful tonight



Fotograf Andre som skrattade hela tiden pga mitt hår.


Kommentarer
Postat av: Ina

Blir så avundsjuk, för jag vill också va me i Svannäs med er!

2008-07-11 @ 09:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback