Lycklig

Jag är så lycklig för att jag har varannan dag ledig denna vecka, och jobbar halvdagar varannan. Det betyder att jag verkligen fått njuta av värmen! Även lycklig för att andré är så påhittig -  vi hittar på så härliga och roliga saker tillsammans!



Något mumsigt gott
Kycklingfiléer
Champinjoner
Frysta grönsaker Findus mix (sockerärter, bladspenat, rödlök, solrosfrön mm.) 
Fullkorns bulgur
Gör så här: Koka bulgur efter anvisning på paketet. Strimla kyckling, stek och krydda, tillsätt hackade färska campinjoner.
Blanda i grönsakerna, stek. Blanda bulgur, kyckling och grönsaksblandningen. ÄT!

Kommentarer
Postat av: Ina

När man äntligen hittat den rätte som man kan ha roligt med, så håll i honom hårt, för de växer inte på trän. Kram i sommarvärmen

2008-07-31 @ 15:13:38
Postat av: Sara

Jag ska kanske på yran på Lördag. Men grejen är den att alla som jag känner inte tänker gå i år! Lite surt, så vi får se hur det blir. Du ska inte ner? :)

2008-07-31 @ 20:53:07
URL: http://sarawallmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback