Mellan två jobb

Jag visste inte att det fanns jobb som inte tog slut på en.
Jag visste inte att efter en 8h arbetsdag kan man faktist ha orken och lusten att hitta på något annat, än att ligga på soffan död.
Varför har ingen sagt de till mig tidigare?
Ja, som ni förstår har jag upptäckt en annan sorts arbete.
Ett arbete som inte innehåller stress eller tunga lyft eller liknande.
Efter två dagar av inskolning som personlig assistent undrar jag vad jag gör kvar på krogen. Nästan.
Efter denna dag på inskolningen gick jag hem med fortfarande en massa energi kvar.
Jag var inte slut på! Helt otroligt, jag lovar. Jag kommer att trivas.
Men jag är ändå glad att jag kan kombinera båda jobben, kan vara nyttigt med en lagom dos av krogen. Faktist.

Midsommar imorgon tänker jag fira med sill, nubbe, god mat och gott sällskap i Svannäs hos Mor - ooh, så jag längtar!

Slutligen måste jag visa upp något jag är stolt över.
Jag och andré la kakel i vårat kök, helt själva!
 

Kommentarer
Postat av: evve

jag är impad:D kram på dig!

2008-06-20 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback