Så vill jag tro

Kommer precis hem från ett student firande i eftersskott, Angelica och Nathalies. Det var så trevligt att vi blev bjudna. 
Mycket trevligt att få pratas vid ett tag, det är så sällan vi träffas nu.

Jag är lycklig för att min arbetsvecka är slut. Det kommer inte bättre passande, för jag har precis blivit förkyld.
Hoppas bara att jag nu får vara ledig nästa vecka så det inte blir någon inskoling som personlig assistent på midsommar eller så. Men jag överlever nog ändå om det skulle bli så, jag är bara lycklig över att få jobba med något annat för en stund. 
                                              _________
Som en fjäril som lyfter från blomman
Som en fågel som lämnar sitt bo
söker själen sin väg mot det höga.
Så har jag hört
Så vill jag tro
Är det sant så vet du det nu
Här är jag, Var är du?

 Vila i frid K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback