Byggmästare

Sista lediga dagen. Jobbar helgen.
Jag har spenderat dagen i malgovik med andré. Jag målade hyllor och konsoler. Jag håller nämligen på att bygga en egen hatthylla, den kommer att bli hur snygg som helst. 

Nu kommer jag från body center. Har tränat spinning idag med. Men nu får det räcka för veckan tror jag, kanske möjligtvis lite styrketräning på söndag om jag orkar. Men jag är så nöjd över mig själv!

Nu ska vi fika nybakat bröd och titta på hockey! :D Mumms ..

Boktips, ljudbok:
Kay Pollak - Att välja glädje
En bok om att växa och utvecklas som människa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 21:28:15
Postat av: linnea

hej, kul att hitta din blogg. allt bra med dig?

/linnea

2008-05-11 @ 13:13:38
URL: http://linwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback