It´s not a love song

Nej, nu måste jag ge mig. Jag bara beställer och beställer grejer hela tiden.
Men jag va bara tvungen att beställa mina underbara gladiator sandaler, de kommer att funka perfekt till klänningarna som jag beställt. Men nu får det nog vara bra ett tag ..

Hatar att alla spinnig pass på BC redan är bokade. Man måste ligga och spana på dem. Min nya favvo är muscel spinn, hur skoj som helst. Först en halvtimma intensiv spinning, sen en typ en halvtimma otroligt jobbig styrketräning, överkropp. Nice!

Trevlig lampa som är på väg.


Maria Taylor  - Song beneath the song


Kommentarer
Postat av: linnea

ja, det är helt galet. älska siggan! :P

2008-05-16 @ 23:43:17
URL: http://linwe.blogg.se
Postat av: Lilly

Nej, ingen har informerat mig om något. Jag trodde nämligen att det är från det att man fyller 20 år man ska betala. Jag ska teckna en sån där försäkring senare då man har någon slags inkomst. Varenda krona är mycket värd för mig just nu. Men man kan ju inte gå med "trasiga tänder". Man får undersökningen gratis, som det verkade som.. men lagningar o sånt får man fortfarande betala för men kanske lite billigare.. det var iaf det jag uppfattade det som.

Hoppas du mår bra annars! Puss

2008-05-17 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback