Jag är rädd

Norge Norge, Jag vill bara ha ett svar. Jag har sökt till miljontals företag! Det enda jag vill veta är JA eller NEJ. Vill kunna planera. Blev så glad för emmas skull att hon hade fått besked om jobbet i USA. Skönt för henne att bara åka iväg som typ två veckor! Lämna Krogen en gång för alla. Jag är så avis.

Min träning för dagen fick bli joggning 1tim, Selena följde med och vi joggade strandleden. Efter det joggade vi upp till Stina och hade tv-kväll, Ugly Betty & Desperet Housewives.

Sjukt sjukt sjukt. Läser artiklar om "Skräckens hus" på Aftonbladets hemsida. Sjuk Sjukt. Hur kan man hålla sin dotter instängd i 24 år, samt få 7 barn tillsammas med henne. Det vidrigaste jag någonsin läst, mår illa av att läsa artiklarna men jag kan inte hålla mig från att läsa dom. Att det finns sådan ondska, det skrämmer mig verkligen.
                                                                        _______________________

Linda Skugges blogg - love it!  
http://www.amelia.se/blogg/linda-skugge/

Feeder - Feeling A Moment, en låt som ger dig kraft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback