Måndagsbarn

Måndagar, då ska allt hända, då börjar man om på nytt igen efter helgen. Mina mål för veckan är:
- att träna mycket 
- ta mig tid att städa och tvätta oftare
- gå på många långa promenader med Selena
- samt göra bra ifrån mig på jobbet genom att vara glad och positiv.
Jag känner mig verkligen motiverad!

Dagen började trött, pappa ringde vid 9 och sa att han var på väg med Selena. Usch så trött jag var då. Jag gick upp som ett lik och låste upp dörren, sen gick jag i säng igen. Några minuter efter att Selena kommit öppnar Andre sovrumsdörren och låter hon komma in och hoppa upp i sängen. Grrr, fick många blöta pussar. Så jag vaknade sen gick jag och Selena på en lång härlig morgonpromenad!

Jag har gjort lite fint utanför huset. Jag köpte två krukor att ha ute, en stor och en mindre. Jag köpte däremot inte så många blommor att plantera, så det står bara en kruka på trappen. Men den lilla krukan med blommor gjorde allt så mycket finare, mer välkomnande.
 
Träning för dagen - 60 min Spinning. Härligt var det! Min ben bara vek sig i slutet, men jag kämpa ända in i det sista och gav allt jag hade kvar att ge! - Underbart


 

Musik är tillbakablickar.
Du minns allt du kände, gjorde och såg.
Martin Stenmarck - You won´t se me dancing  Är när jag blev kär
Joshua Radin - Girlfriend in a coma Är när jag saknade
Arvingarna - Eloise Är otroligt sköna minnen, med underbara människor



Saknar er

Kommentarer
Postat av: Lilly

JAG SAKNAR DIG

2008-05-07 @ 16:39:59
URL: http://lillyhagelberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback