Min hemliga kärlek

Dagen började jätte bra! Min storebror och hans två barn knackade på och överraskade mig!, jag blev såå glad! Ett humör som höll i sig hela dagen!
Jag har inte träffat minstingen sedan jul, hon har börjat prata! Hur söt som helst.

Dagen på jobbet har gått så fort. Jag, Emma och Stina blev lämnade ensama på tacobuffén, det gick hur bra som helst och det var rätt skönt faktist att det bara va vi som jobbade. Vi hade bättre koll och mer kommunikation.

Nu tänker jag och Andre se reprisen på Så ska det låta, på svt.se. Måste ses! Min lilla hemliga kärlek Patrik Isaksson är ju med! Så därför måste jag tipsa om en skön Isaksson låt. Aldrig mer - Patrik Isaksson


Kom att tänka på vad jag har fuskat med träningen den här veckan. Men till mitt försvar har det ju varit en helg mitt i veckan .. det sabbade alla planer man hade om träning, plus så hade BC inte några pass dessa dagar. Men nästa vecka är jag nog back on track, måste jobba extra hårt för att ta igen den förlorade veckan. Ja, så får det bli!

Första veckan utan våran Selena sedan december. Vi saknar henne, det är tomt utan henne.
Tur är så kommer hon på måndag igen som vanligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback