Mina tankar går till dig

Ingen Selena Preelina denna vecka. Lite tomt och tråkigt utan henne.

                                                                             "
En viss händelse har satt sig på min hjärna. Jag tänker på det hela tiden, jag drömmer om det, jag planerar lösningar på det. Jag blir så distraherad av tankarna att jag glömmer det jag gör för stunden. Jag oroar mig så. Jag vill kunna göra nånting. Jag vill kunna hjälpa
                                                                              "

Räkningsdagen idag eller? TYDLIGEN, Fick fyra räkningar som skulle betalas denna månad. Inte roligt alls, speciellt inte när lönen aldrig kommer i tid. 

En låt jag skäms för att jag gillar, men jag tänkte jag skulle komma ut med det. 
Håkan Hellström - För En Lång Lång Tid
Tycker absolut inte om Håkan i vanliga fall. Kanske är det för att P3 har hjärntvättat mig med den kanske? 

Längtar hem

Farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback