Sola sola

Efter 3 omtumlande dagar i den lilla staden Maryborough. Ar vi pa vag vidare, men i mycket lugnare takt och mycket sakrare fardmedel. Om nagra timmar aker vi i tag till Airlie  Beach, dar i fran ska vi ut till barriarevet snorkla, sola, dricka drinkar med paraply i och bara ta det lungt.

Jag har ingen pepp alls att fota och lagga ut bilder nar min systemkamera forstordes i olyckan. Men jag har fortfarande den lilla kameran jag kan fota med.

Nu ar det slut pa internet tid ..
Ha det bra alla hemma.

Kommentarer
Postat av: Maydotter

Vilken olycka?!

2008-10-16 @ 07:39:05
Postat av: Eli

Din lilla bajsprutt!! Varför ska du skrämmas sådär!! Jag (vi) har varit så orolig. Hoppas du inte har så ont längre iaf. Och hoppas du får ut en ny kamera från försäkringsbolaget. Ha så kul på playyan men blanda inte smärtstillande och alkohol!!! D räcker med en olycka ;-) Pussåkram //Eli och Rebecca

2008-10-16 @ 08:48:52
Postat av: annakarin

åhhhhh! Fy tusan att det alltid ska behöva hända nånting otäckt! Hoppas ni är okej trots omständigheterna. JAG TÄNKER PÅ ER!

2008-10-16 @ 10:45:42
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Ina

Hoppas ni tar det lugnt. Jag tänker på er varje dag och är glad att ni hade era skydds änglar med er.

Vad synd att kameran gick sönder, din nya dyra kamera, Tina, men huvudsaken är att inte ni gick sönder som kameran. Kram moster Ingrid

2008-10-16 @ 14:42:25
Postat av: irma

NJUUUUT av värmen o drinkar med paraply.

många många kramar mor

2008-10-17 @ 17:43:31
URL: http://sikabacken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken olycka?! You tease, you. Jag blir lite rädder. Hälsa flickorna från mig och ta hand om er!



Ha det bäst, kramkramkramkramkram

2008-10-21 @ 00:02:20
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: Vikkan

jag läser o läser, men jag fattar ändå inte vad som hänt? bilolycka? föresten! när kommer ni hem? stannar ni nån dag eller flyger ni direkt! Hoppas ni har det bra där borta! Hälsa stina också! Puss!

2008-10-24 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback