Planering

Idag har vi solat i stormen. Solen tittade fram lite da och da, men for de mesta blaste de bara.
Nu har vi bokat en dagstur ut till Withesundays Islands imorgon, vi ska snorkla och se lite oar och sa.
Men de skulle tyvarr blasa lite aven imorgon men vi maste hinna med snorkligen innan vi aker vidare till Cairns pa tisdag kvall.

Efter Cairns aker jag och stina sjalva till Sydney, troligast pa lordagen. Sedan forsoker vi hets resa upp till Byron bay och forsoka vara i Brisbane en dag innan vi aker hem till Sverige pa onsdagen. Kanns bra med lite planering. Tiden har gatt sa fort! 
 

    

Det ar antingen de ena eller de andra. Nu blev det slut pa batteri i min kamera sa inga fler bilder tyvarr.

Kommentarer
Postat av: Maydotter

Kan verkligen rekomendera Sydney!! Jag älskar den staden! Ta er ut till Bondi Beach, åk up i det där höga tornet i Sydney, gå in i det där gigantiska undervattenakvariumet i Darling Haurbour i Sydney. Ha så kul!!



Jag har förresten en kär vän som bor och pluggar i Wollongong, någon mil från Sydney. Om du/ni skulle behöva någon kan ni ju ringa henne på

+61 (0)402519747. Hon e svenska.

Sara Forsmark heter hon... =)

2008-10-19 @ 09:35:32
Postat av: emma

Ja, det kan man verkligen säga att ni hade, men vilken tur att det bra med er efter omständigheterna!! ja, nu har jag kommit mig för att börja! tog mitt första spinningspass idag, och jag dog inte;) nästa vecka blir det åter igen. måste träna upp mig på spinningen om jag ska klara av att gå med dig, haha. jag saknar er också, det är så tomt utan er! när var det ni kom hem? Kram

2008-10-20 @ 20:16:09
URL: http://[email protected]
Postat av: annakarin

hahah, jodu! :) eller äh, det är inte så mycket att se ;P

2008-10-21 @ 19:24:48
Postat av: Vivi-Anne

Hej min vän! Var förbi Andre ikväll och fick din adress till din blogg. Kul! Härliga kort och berättelser. Sköt om dej och varandra! Goa varma kramar till dej.

PS. Barbro saknar dej också! :-)

2008-10-21 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback