Planering

Vi har haft en handelserik helg. I fredags gick vi ut, malins pojkvan var med sa vi fick traffa honom och lara kanna honom lite. Mycket trevlig var han! Vi gillade honom verkligen.

Pa lordagen akte vi ut till huset dar de bor. Det var jatte fint och stort, kanndes lyxigt. Tur var sa rammlade vi inte i poolen som de har mitt i vardagsrummet. Haha. Sedan pa sondagen gjorde grabbarna en vanlig frukost som de ater till oss: korv, bacon, agg, potatiskakor, tomatsas, toast mm. Yummi! Det blev mycket over. :D 

Sa nu ar vi tillbaka i stan' Brisbane och vi ska forsoka planera varan roadtrip, for imorgon far vi vanen! :D
Det kommer att bli hur skoj! Vi langtar verkligen.

Jag glomde kameran sa ni far tyvarr inte se blider ..


Kommentarer
Postat av: Eie

Ha det så kul men kör försiktigt, koncentrera er på trafiken och inte på alla badpojkar längst stränderna

2008-10-13 @ 19:39:22
Postat av: Ina

Låter som om ni har det bra, det känns tryggt för alla oss släktingar som är oroliga.

Glöm inte kameran nästa gång, jag är så nyfiken

2008-10-14 @ 13:40:25
Postat av: Alexandra

tjo

åhh vad jag skulle velat vara med! Ni komer säkert få det helt underbart under eran roadtrip :) Kom ihåg att det är vänstertrafik ;)

2008-10-15 @ 15:02:56
Postat av: emma

hej! hur är det med er?! hörde om er krock. hoppas allt gick bra, tänker på er! va försiktig, ta hand om er! KRAM!

2008-10-15 @ 19:54:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback