Vi lever

Jaha, da var vi frame i Australien. Igar kom vi fram kring kl. 23 efter en otroligt lang och somnlos flygresa.
Det snurrar fortfarande i mitt huvud.

Nar vi anlande checkade vi in pa hostlet, men de blev fel med varan bokning, med de resulterade i att vi tre fick ett singel rum var, till samma pris! LYX!
Vi var trott och ville bara duscha och sova, nar jag stod i duschen klar och skulle kla pa mig ringer helt plotsligt BRANDALARMET! Det var bara slanga pa sig kladerna och springa ut. Alla som bode pa hostlet var samlade pa andra sidan gatan. Och givetvis sa var de ingen brand. Men det tog ju sin lilla tid innan brandkaren hade varit dar som vi kunde fa ga in igen. Bra forsta intryck!

Men hostlet ar jatte bra, fint och frascht! Idag har malin visat stan', vi har atit gott och bara tagit det lungt. Och jag har fatt mig en gratis slingning av haret pa en mycket fin harsalong! De ni! :)

Ikvall blir en tidig kvall, vi ska fa ording pa dygnet och det maste sluta snurra i mitt huvud ..
Imorgon blir det barnsligt roligt med Wet n' Wild, badpark! :D

Kommentarer
Postat av: annakarin

HAHA! det händer allitd, alltid saker utomlands, det slår fasen aldrig fel. Kan bara tänka mig hur underbart ni har det där nere. Här hemma blåser man nästan bort och jag tror jag börjar bli förkyld. TÄNKER PÅ ER!

2008-10-07 @ 13:17:03
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: evve

blir grymt spännande att följa er resa!! hoppas ni får de grymt! kram

2008-10-07 @ 20:29:56
URL: http://evve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att höra att ni lever och mår bra förutom att det snurrar i huvudet. Har försökt ringa några gånger men jag kommer inte fram. Jag ringer ofta innan jag åker på jobbet,vid halv åtta. Passar det bättre med någon annan tid? Kram Ulla

2008-10-08 @ 08:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback