Nytt

På moster Lillans begäran lägger jag upp bilder på det nya soffbordet och de nya gardinerna.
Jag är mycket nöjd med båda.
   

I helgen är jag ledig. Sista lediga helgen innan vi åker.
Jag tänkte att jag skulle åka till mamma och låta henne klippa mig.
Vi glömde de ju sist då jag va där och skulle klippa mig. Helt otroligt!

Jag är pank pga. resan och vi har inte ens åkt än! De är så mycket smågrejor jag måste ha.
Minneskort till kameran, åkjuketabletter, ipod reseladdare, nya hörlurar, reseförsäkring, väska mm. mm. mm.
Inga pengar kvar. Suck .

Ha en trevlig helg!
De ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Ina

WOW, jättesnyggt du har gumman! Gillar verkligen gardinerna, mycket snyggt med det mönstret tycker jag. Det är så kul att se hur du har det eftersom jag inte har varit hos dig och kollat ännu. Måste få göra det nästa gång. Vad roligt för er att det närmar sig resan. Önska dig alla de där sakerna som du inte har råd med innan resan till presenter i förväg, du fyller ju 20 snart. Kram

2008-09-12 @ 19:48:38
Postat av: annakarin

hahaha ja visst blir man! svårt att hålla sig från flaskan innan man går till jobbet haha, näe jag skoja! :) Vi skulle ha varit på en fjälltopp med fin utsikt och delat på en vinflarra, mumma ;D

haha, det är ju typ en-gångs-grej som råkat hända två gånger ;) ska du toppa håret? eller hur ska du klippas? Puss

2008-09-13 @ 11:54:55
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Skitsnyggt! :D

2008-09-20 @ 16:14:09
URL: http://idapidapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback