Slödag

Tack tjejerna (och tobbe) för igår!
Kvällen började mysigt med bubbling, bastning, middag och vin. Underbart!

Idag har jag hunnit med att jobba några timmar. Sedan så har bara jag och andré myst framför tv. Söndag, då får man slöa hur mycket man vill! 

Hjärtat mitt har varit borta sedan i fredags och jagat, han kom hem i morse. De kändes som han varit borta i evigheter (två dar), jag hade så mycket att berätta! Imorgon åker han iväg igen och ska vara borta längre. Det kommer verkligen kännas som en evighet.

Hörrni, idol-kväll hos mig imorgon kl. 8.

Kommentarer
Postat av: Ina

okej jag kommer....;)

2008-09-07 @ 20:41:28
Postat av: emma

Men jag kollade och det verkar bara gå på onsdag och torsdag? tycker det är konstigt. men annars får vi hitta något annat att se ;)

2008-09-07 @ 22:03:18
URL: http://emolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback