Choklad & vin

Jag och andre ska till bojan i helgen! Jihoo! Vi ska bo i min stuga. Så nu MÅSTE vi få fint väder. (Okej, sthlm kan också få lite sol).

Den nya delikatess butiken i vilhelmina är underbar, där kommer jag att vara stammis. Jag har köpt 11 praliner för 100 kr, jätte spännande smaker. Det finns verkligen härliga choklad produkter där, och annat också förstås, men jag har bara ögon för chokladen. Ikväll ska vi mysa med ett glas rött och lyxiga tryfflar framför brasan i min stuga. Jag längtar!

Vackra vinterbilder på Bojtikken kommer efter helgen! :D 


Kommentarer
Postat av: stina

wohoo!! snacka om fin smakare av choklad! du kommer ju bli bankrutt om du bli stammis där :P

2009-02-28 @ 10:20:15
Postat av: stina

wohoo!! snacka om fin smakare av choklad! du kommer ju bli bankrutt om du bli stammis där :P

2009-02-28 @ 10:21:16
Postat av: stina

wohoo! snacka om fin smakare! du kommer ju bli bankrutt om du bli stammis där :P

2009-02-28 @ 10:23:05
Postat av: Ina

Åh, vad mysigt ni ska ha det! Vad kul med en ny delikatessaffär, den skulle jag också besöka ofta om jag bodde där. Här är det strålande sol och verkligen kanonväder, hoppas ni får detsamma.

2009-02-28 @ 16:42:39
Postat av: Anna

Haha, tack för solen - vi har haft den i två dagar nu! Hoppas ni får kanonmysigt i fjällen, jag är avundsjuk.

2009-03-03 @ 11:11:03
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: jonjon..

tina var en gammal tant . wiaawiaahoo ..

hon samla alltid massa pant.. wiaawiaahoo..

.. vill också va hemma.. var är alla bilder du lova.. ? ..

kram å hej ..

2009-03-03 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback