Blå himmel

Idag - svinkallt!
Jag och ankispankis tog våra kameror och promenerade ner till gubbseleforsen i hopp om att få fina kort.
Emma va också där och skulle få sig lite vinterbilder. Jag blev mycket nöjd med mina kort, allt blev så klart och vackert.





Trött trött ..
Jag har lagat såå mycket mat att jag har ont i ryggen! Ja, konsigt nog hänger de ihop. Jag har stått upp för länge med andra ord. Men tre små fiskgratänger och en sats pannkaka gjord! (Nu blir andré glad när jag gjort pannkaka till hans matlådor)

Jag ska lägga mig i sängen, stäcka ut och vila ryggen till ett eller två avsnitt av greys.

Kommentarer
Postat av: eie

En grymt bra bild den med röken, ser nästan data ritad ut..du är bäst

2009-02-02 @ 22:20:51
Postat av: Anna

Det är inte bara pianospelande du får lära mig nån gång, att fota vore fint att kunna också. Jag måste instämma och säga att bilden med röken var fantastisk, jag längtar hem!

2009-02-03 @ 10:14:39
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ina

Fina bilder, sååå kallt det ser ut,huva. Undra om du får ont i ryggen av krocken i Australien?

2009-02-03 @ 14:50:04
Postat av: Emma

Underbara bilder! Och du nu är det 100%, vi kommer hem till helgen! Jippie! Längtar efter ett riktigt kalas! kram.

2009-02-03 @ 17:55:38
URL: http://emmmmma.webblogg.se/
Postat av: irma

du är bara bäst,,skitbraa bilder

2009-02-04 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback