Beställt sol

Lill lorten följde med oss igår på skidturen, eller mig, andre åkte två varv och jag ett. Hon vill ju inte lämna mig ur skiktet.
(Lillan, de va för mig hon kanske inte skulle få följa, de är jag som måste ha koll på henne, jag måste inte fråga, haha)
Hur som, de va jätte kul att ha med henne skidåkningen blev roligare, . Hon sprang fritt och härjade. De gör vi om!

I helgen är jag ledig så jag har beställt fint väder. Jag och andre är för en gångs skull lediga tillsammans, så något roligt ska vi hitta på.
 
Btw. Är malin hemma? Nån som vet?


Kommentarer
Postat av: Ina

Jaha, fniss, förlåt! Du vet jag lägger mig ju i allting hela tiden. Kramis, kramis

2009-02-27 @ 12:13:26
Postat av: Anna

Skicka ner lite fint väder hit också, jag har också beställt.

2009-02-27 @ 16:58:07
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback