En hund

Sellis har varit ännu snällare, lungnare och mysigare än vad hon vanligtvis brukar vara denna vecka.
Det har varit ett nöje att ha henne hos oss i veckan. Imorgon åker hon hem igen. Mycket tråkigt.
Jag skulle kunna betala alla pengar i världen för att få behålla henne (fast egentligen är hon redan min - säger pappa, han klarar sig bara inte utan henne)

Så i veckan har vi skottat/busat i snön, promenerat, lekt med boll och tränat på lite konster.


Att skottning kan vara så roligt. Selena är konstig.

Imorgon slutar jag tidigt. Jag är ledig helgen. Jag ska mysa. Chilla. Och tillfriskna rejält.



Kommentarer
Postat av: Ina

Åhhh..så mysigt med Vovven. Visst känns det så, de går in i hjärtat på en. Jag sörjer Tindra hela tiden och känner mig som en lurk som tagit bort henne, min gosiga snälla hund. Kan du inte tänka dig att köpa en hund som du får ha hela tiden då så du inte behöver längta så efter Selena?

2009-02-13 @ 14:41:47
Postat av: eie

jag saknar mer pappa B, han brukar också gilla snöskottning...hälsa....

2009-02-14 @ 00:05:50
Postat av: stina

Jag vill också ha en!!

2009-02-14 @ 12:29:44
Postat av: Anna

Jag instämmer med stina - jag vill också ha vovve! Btw, nu har jag utmanat dig i min blogg också. Bra tidsfördriv om du vill ha nåt att göra, tjoho.

2009-02-17 @ 08:22:44
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: emma

ja ronja är mysig! tack vännen, nu känner jag mig bättre :)

2009-02-18 @ 20:47:20
URL: http://emolin.blogg.se/
Postat av: annakarin

dags att uppdatera. nu vill jag ha nånting att läsa (;

2009-02-18 @ 21:43:50
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: annakarin

.

2009-02-18 @ 21:44:15
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: emma

ja självklart! så får jag bjuda på te och kaka för en gångs skull ;) det är egentligen en annan kille som har lägenheten en månad till men eftersom dom redan städat ur den så ska nog få flytta in till 1 mars om jag inte kunde börja redan nästa vecka men betalar iaf från första mars om det var okej med dom andra. det gick fort,kunde inte tacka nej. den var så fin! :)

2009-02-18 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback