Iskallt

Idag känner jag mig som en äkta fotograf. Det är - 25 grader ute, efter jobbet tog jag selena och kameran och promenerade ner till hängbron. ISKALLT! Selena den stackaren hoppade på tre ben där ett tag.
Men vi klarade de. Väl där nere plockade jag fram kameran och fotade ett antal bilder på den underbara forsen.
Jag tror jag har köldskador på mina stackars händer efter detta.

Jag har varit hemma i över en timme, men min kroppstemperatur känns inte normal än.
Nu tänker jag lägga mig under en filt i soffan och se de senaste avsnittet av oth.
Och sakta men säkert värma upp mig igen.

Bilder kommer sen.

Kommentarer
Postat av: irma

ska bli spännande att få se de bilderna

2009-01-15 @ 21:59:50
Postat av: Anna

Haha, ja det var så det började för mig med. Jag såg den två gånger på bio tom, jag vill se den igen iallafall! Har du hört att nästa film inte kommer förrän i november? Hur ska vi klara oss tills dess?



Och vad skönt med riktig vinterkyla, det brukar gnistra så fint. Njut av den medan du kan.

2009-01-16 @ 08:43:30
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ina på Sikabacken

hörde av mamma att det var minus 27 grader, själv har jag minus 7 och håller på att frysa ihjäl.

Lägg snart ut frostbilderna

2009-01-16 @ 14:58:20
Postat av: Anna

Ja, sprid ut sprid ut. Läs långsamt och njut, det var det jag gjorde fel. Man känner sig så tom och ensam efteråt, haha ;] Nej men, jag får nog läsa om dom ett par gånger innan november, dont u think? Sen kommer ju första filmen på dvd i mars, tills dess borde jag väl klara mig. Men du förresten, var befinner du dig nu? Vart bor du och vad gör du och sådär? Kram

2009-01-17 @ 13:33:01
Postat av: annakarin

när får jag träffa dig? (:

2009-01-19 @ 15:31:05
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback