New Moon

Detta gjorde vi i helgen. Kort skotertur i Svannäs, lite fika ute.
Selena är jätte mysig att ta hand om.


Jag och Selena ska precis ut på en lång promenad, jag tänkte lyssna lite på New Moon (andra boken i twilight serien)  medans. Jag har börjat lyssna på engelska, jag gillar nämligen inte den gamla tanten som läser första boken på svenska. Hon som läser den engelska är mycket yngre och passar rollen som bella bättre. Nu är det hemskt i boken, så jag vill bara lyssna tills det blir bra igen ..snyft

Kommentarer
Postat av: Ina

Mysigt ni har det!

2009-01-14 @ 09:34:03
Postat av: Anna

Hur långt har du kommit i boken? Jag är all ears om du vill diskutera nåt serdu ;] Och ja, böckerna är mycket bättre på engelska. Mycket mer detaljerade och ja, bättre helt enkelt.

2009-01-14 @ 14:18:53
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet! Jag trodde jag skulle dö själv ett tag ;] Och visst hatar man bella och jacob? Det är i princip outhärdligt. Men hang in there, det är sjukt bra böcker. Har du sett filmen förresten?

2009-01-14 @ 23:04:17
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: annakarin

vi saknar dig och er alla där hemma. tråkigt att vara borta med du ska se hur fint trondheim är. Kan tänka mig hur underbart det måste vara på våren här! Man kommer gnaska snabbt in i norskan, men vissa som pratar med viss dialkekt är lika med problemo! haha Men annars så (:

2009-01-15 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback