Kakbak

Idag har jag bakat oändligt med kakor. Chocolate chip cookies, mummma.




LÖN DAG! Så äääntligen har lönen kommit, så jag väntat. Alla räkningar och skulder betalade, och jag har pengar över. Härligt! Jobba många röda dagar i december lönade sig :D
Idag blev alltså en riktig shoppar dag. Mat i massor, skor på rea, skurhink, hörlurar mm. alla måsten jag väntat på att köpa. Känner ett lugn och en trygghet att jag inte är så där jätte fattig som jag va ett tag efter australien. Att pengar är så viktigt! Lön dag firar vi med kakor..

Åter till pianot, snart kan jag spela en mycket vacker melodi .. 


Kommentarer
Postat av: Maydotter

De där såg ju mumsiga ut!! Recept tack!!!

2009-01-28 @ 10:42:07
URL: http://www.kerstinsmums.blogspot.com
Postat av: Ina

Vad mysigt du har det hela tiden, man blir så glad av att läsa din blogg. Snygga kakor och exakt lika stora (det är en konst i sig, att få dem så)

Kram

2009-01-28 @ 12:20:05
Postat av: Anna

Hur får du kakorna så fina? Det är orättvist. Och ang den fina melodin, får jag gissa vad det är för stycke? ;]

2009-01-29 @ 08:52:49
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: 3mening Johanna

Heej! Jag vill också ha kakrecept och tips, jag kan nämligen inte baka alls. Knappt jag kan göra chokladbollssmet =)



Hur är det med dig? Hörde jag något om Oslo?



Kram

2009-01-29 @ 18:21:14
URL: http://genomklok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback