Chill

Oftast älskar jag mitt jobb! Som denna dag till exempel .. 

Jaha, då var man ledig i helgen.
Känns mycket skönt. Jag och andré ska bara slappa har jag bestämt. Men de brukar ju oftast bli lite små pyssel på stugan ändå. Men de hör till. 

Jag har inte börjat pralinbakeriet än, men här om dagen blev jag sugen igen. Det ringe nämligen en kvinna som har en chokladbutik på internet som jag brukar handla choklad och redskap av.  Tidigare hade jag beställt en stålram, men den va inte i lager då. Men nu ringde hon mig och sa att hon hade fått en låda med ramar, så hon undrade om jag fortfarande va intresserad av den. JA - sa jag! Så nu är jag pepp för pralintillverkning!

Kommentarer
Postat av: vikkan

Praliner låter gott! :) va härligt att allt är bra! vad jobbar du med nu föresten? blev lite nyfiken också när jag läste att du ska börja plugga?! ;) Jag kommer upp på åselemarknan, stannar i kanske en vecka eller så:) ska du dit?

2009-06-05 @ 23:36:32
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/
Postat av: vikkan

Praliner låter gott! :) va härligt att allt är bra! vad jobbar du med nu föresten? blev lite nyfiken också när jag läste att du ska börja plugga?! ;) Jag kommer upp på åselemarknan, stannar i kanske en vecka eller så:) ska du dit?

2009-06-05 @ 23:36:32
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback