Rensa!

Ikea = Skruva skruva, svordommar, ont i ryggen. Men tillslut nöjd, hoppas jag. De är inte färdig än.
En ny tv möbel håller vi på att montera ihop för ni som undrade.

Men nu är det rensning på gång! Otrolig vad man samlar på sig saker. Jag får panik över att jag äger så mycke skit.
I min rensning hittade jag en gamal favorit, Chicago skiva som jag nu lyssnar på. Jag fick den av jon ett antal år sedan, han tyckte jag skulle börja lyssna på bra musik. (Tydligen va inte bsb och westlife bra?:P)

Nu ska jag se en film.
Tips om en bra?


Kommentarer
Postat av: Ina

Hur ser den tv-möbeln ut då, kan man få sig en titt?

Jag tycker just nu att "mamma,pappa,barn" och "little miss sunshine" är bra Patrik rekomenderar "grand torino" ikväll ska vi se

"patrik 1 1/2" och se om den är bra, vi såg nyss

"rallybrudar" och den var dålig tyckte vi.

2009-03-08 @ 15:13:54
Postat av: emma

haha, nej faktiskt inte.:p men jag och camilla ligger på samma nivå med falsk röst så då vågade jag. och det var bara jag, camilla och petra där, ingen att skämas för. haha :p

2009-03-08 @ 15:47:44
Postat av: Johanna

Haha, vad roligt! Jag hittade min Chicago-skiva igår jag med. Jag lyssnade på den konstant under ett års tid... Mycket skumt sammanträffande =)

2009-03-08 @ 23:03:45
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: Annapanna

Se "North country" med charlize theron (en oldie, I know, men den är sevärd) Annars tycker jag att du ska se "stolthet och fördom" med Keira Knightley eller "Patrik 1,5". Riktiga feel-goodisar.

2009-03-09 @ 13:40:48
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: irma

ja,, Keira Knightley är bra ,, min senaste film jag såg med henne va.

Doktor Zivago.

att rekomendera,,,förbjuden kärlek i revolutionens tid,,men den är lång 4 timmar,kräver en rast med lite mat o kaffe

2009-03-09 @ 18:23:30
Postat av: Twilighttipsarn

Klart du ska köpa engelska böckerna, inget annat! De är lätta att läsa, enkel engelska och inga krussiduller. Tjuvläs lite i de svenska böckerna får du se, det blir genast jättetöntigt. Engelska känns faktiskt bättre och man får allt bättre förklarat :)

2009-03-09 @ 18:33:26
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: annakarin

du, ska träffas imorgon kväll nu då? (: det tycker jag.

2009-03-09 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback