GO GI!

Jag har precis kommit hem från nathalies föreläsning som var mycket gripande - du gjorde de verkligen bra nathalie!


Jag ringde VIVA vägledning idag, min ansökan har kommit in - Härligt!
Nu är de bara att vänta och se om jag kommer in på utbildningen. Sen så hoppas jag att stina också kommer in.
Och för er som inte vet vad de är jag har sökt: Hemlis. (Försöker vara lika hemlighetsfull som ankispannkis är i sin blogg)


Jag och andré har börjat GI. Tydligen ska vi gå ner 4 kilo på två veckor! Jag är överlycklig, vi äter ju allt jag älskar. Våran kyl är fylld med godsaker som grönsaker i alla färger. Jag har slutat köpa färska grönsaker på senare tid, de blir bara dåliga eftersom de bara är jag som äter, andré är "allergisk" (som han inbillar sig) mot allt som heter grönsaker. Så detta är lyx för mig!  

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas ni kommer in!! :) för visst är utbildningen här? :D

2009-05-14 @ 23:05:47
URL: http://emolin.blogg.se/
Postat av: annakarin

haha, goding! (:

2009-05-15 @ 12:09:10
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback