Våran fröken

I helgen har jag varit hemma. Jag har jobbat några få timmar plus att jag har haft lite ensam tid med Rita och lärt känna henne (svar på mosters fråga: våran fina hund, hon är 4 år och vi har haft henne i ca 3-4 veckor).
Hon brukar morra åt mig i början, men nu har vi lärt känna varanndra och hon är jätte mysig!
Det va svårt att slita sig från henne nu när jag skulle ner till umeå igen. Så söt!

Idag tog vi en lång prommis ute i det härligt frostiga vädret!







Så här såg det ut på mammas altan fönster i morse.





Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÖKEN FRÄKEN!

2009-10-11 @ 20:51:51
Postat av: Viikkan

Nämen va söt! så ni har skaffat hund:P Volvon och barnen då? :D

2009-10-14 @ 22:19:49
URL: http://victoriadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback