Kramas i helgen

Jag kommer hem från idol kväll hos stina.
Emma och ankis är här i umeå så vi har haft två jätte mysiga kvällar.
Jag kommer att saka idol kvällarna, varför kan ni inte flytta till umeå för?

I helgen är det vilhelmina, jobb & fästman som gäller. 8h är inte så där jätte mycket jobb, men varje liten timme är värdefull för en fattig student som jag. På mina lediga timmar i helgen har jag planerat att ge mig ut i den vackra höst skogen och ta några fina bilder samt kramas en hel del. Och kanske en fika med desiree på lördag vid ett tiden?

Nej, i säng nu! Skolan börjar kvart över åtta imorgon. 
Jag ska somna till Rob´s vackra stämma ..

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, fästman? Är jag sent ute eller är du nyförlovad? Grattis hursom!

2009-09-22 @ 16:12:03
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback