Midsommar 2010

Midsommar firades i Bojtikken! Med underbart sällskap, god mat och härlig musik!




Bilen packades proppfull. Isak redo för resan ..


Isak fyllde år torsdag, de firade vi med smörgåstårta.



Jag & Jon plockade lite angelica och hängde upp hemma för torkning.





Midsommarafton - sill, korv och nubbe till lunch



Otroligt härligt ljus var det inne i partytältet!




Midsommarstången byggs



Golf på gång ..



Och självklart lite sång och dans kring midsommarstången!


Middag


Detta var lite av alla de 347 bilder jag tog denna helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fint! Som sagt, när jag köpt en egen systemkamera paxar jag en fotokurs med dig

2010-06-30 @ 16:50:30
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Härligt! Oj vad många ni var där uppe...en sån där dröm midsommar! Fina bilder verkligen!

2010-06-30 @ 18:59:46
Postat av: Eie

Kanon bilder....å vilken fest man missade!

2010-07-04 @ 00:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback