Långledig

Härliga långhelg! Vi har inte gjort mycket alls, bara varit ledig:)

Kommentarer
Postat av: stina

åå va jag längtar hem nu när det är sommar! men visst blir det mollan stuga nästa helg? :)

2011-06-06 @ 23:12:45
Postat av: Anna

Det är den allra bästa ledigheten. Och gilmore girls, mmmm. Älskar det. Jag har faktiskt inte sett det förut, är ingen seriemänniska vanligtvis men just gilmore girls har blivit min stora last. Vi borde ha en kväll! Äta snuskigt mycket glass som de gör och se hela sista säsongen. Hur låter det? ;]

2011-06-06 @ 23:15:01
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är den allra bästa ledigheten. Och gilmore girls, mmmm. Älskar det. Jag har faktiskt inte sett det förut, är ingen seriemänniska vanligtvis men just gilmore girls har blivit min stora last. Vi borde ha en kväll! Äta snuskigt mycket glass som de gör och se hela sista säsongen. Hur låter det? ;]

2011-06-06 @ 23:15:42
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback